mervemurat16 sevcan_35 1300 dü 30 haftalıkken 34.cü haftasında 2100 oldu 35.ci haftasında 2200 oldu biraz geriden geliyoruz doktor minyon dedi😕
Rukenn mervemurat16 bu nedir ya herkese geri geri diyorlar bana da doktorum bi hafta geri dedi 34.haftada suan 37 haftalik hala geri dedi neyden oluyor bu ya ben cok iştahlı degilim iyi beslenmedigimden mi acaba sizin nasil istah durumu vs
sevcan_35 Cucu_01 benim tam 30 haftalikta 1600 gr. 2 hafta önden gidiyor dedi doktorumuz ama programdaki kiloyla aynı doktorumu degistirmelimiyim yanlismi söyledi
sevcan_35 071018 önden gidiyor dedi mi size doktor bana 1600 gr. 2 hafta önden gidiyor dedi ama bence kilosu normal
Cucu_01 sevcan_35 bende hocam iyi mi sizce nasıl dedim eh biraz iri dedi ama herşey gayet normal iyi dedi güldü 🥰
Alen sevcan_35 benim de 1700cikti 30 +3 de , bna da 2 hafta önden dedi . Şeker felan dedi . Ama buradaki yorumlara bakıyorum benden fazla olanla da var bise anlamadım
071018 sevcan_35 evet önde gidiyor 30 haftalik ultrason da 32 görünüyor bencede normal canm zsten sorun olsa doktorlar uyarır
sevcan_35 A12_S07 size bebek önden gidiyor dedimi doktor. Bana 1600 Gr. benim 2 hafta önden gidiyor dedi ama normal bence haftasiyla uyumlu
Sinemarya58 sevcan_35 33+5 günlüğüm en son bir hafta önce kontrole gittim 2800 ve 47 cm di ama bizim bebek hep önden gidiyor ki erken doğum olacak %90 bu haftaya çok zor geldik
A12_S07 sevcan_35 bana da dedi kilosu normal boyu uzun demişti haftasına göre önemli değil eğer şeker yoksa
TugbaOmerCucuk sevcan_35 bu bebeğin ölçümleri ile ilgili. Kilo bi kriter değil ileri ya da geri gitmesi için. Genelde baş ve karın çevresine göre haftaya uyumu hesaplanıyor. Gittiğiniz zaman doktora bi daha sorun bence.
mervemurat16 Rukenn hiç iştahım yok benimde az yesem bile şişiyorum yemek istemiyorum üç gündürde hastayım iyice beslenemedim
mrv1903 30 haftalık 1950 kilo 43 cm. Bizim bebişinde başı biraz büyük önden gidiyor. O sebeple sezaryen olabilir dedi doktorum.
berenn02_ sevcan_35 30+0 bugün gittik doktorumuza 1280 gramdı ve iki hafta karın çevresi geriden geliyor denildi
sevcan_35 Mervikk önden mi gidiyordu gelişimi benim bebiş 1600 gr önden gidiyor dedi doktor ama normal bence