RabiaMm benımde adet günümden 4 gün önce peçeteye geldi kahverengi çokkk açık . Adet sandım ama 2 gündür aynı . Pede hiç leke gelmedi . Arada silince afedersin peçeteye geliyor . Adetıme 2 gün kaldı . Sürekli lavaboya gidiyorum acaba başladımı diye ama Yok. İnşallah bebişlerimiz vardır 😞