Meeemoom bende progestan kullandım aylarca hem alttan da kanamam vardı benim bol dua et korkup daha da kendini strese sokma dediğim gibi bol su içmen lazım. Biz o dönemde 4 doktora gittik hepsi de 4 litreye yakın su içmem gerektiğini söyledi kendini yorma ağır işler yapma ama hareketsiz kalma en azından evin içinde gez yürü