BusraTi36 Elifnare93 içimi rahatlattınız çok teşekkür ederim. Zaten ilacı bıraktım korkudan hayatımda ilk defa kullanıyordum zaten o kullandığım anda gebelik oldu işte 4,5 ayım zehir oldu resmen hala da korkuyorum ama bir nebze içim rahatladı sizinle konuşunca.
Elifnare93 BusraTi36 bırakabilmişsiniz ne güzel gerektiğinde tekrar başlarsınız kimse keyfinden içmez ilaçları ,kuzenim arkadaşımda var içen çok şükür hepimizin çocukları iyi ,zaten 3 lü testlerde falan belli oluyor ,iyi olun sağlıkla alın kucağınıza inşallah
BusraTi36 Elifnare93 oh çok şükür o kadar içim rahatladı ki Allah sizden razı olsun 🙏 artık bu konuyu bu kadar kafama takıp hamileliğimi kendime zehir etmiycem
SeydaaYlmz Sevdanurr4 merhaba kadın doğuma söyleyip mı gittiniz yoksa direk psikiyatriste mı gittiniz. Hamilelikten önce bende kullanıyordum 28.haftaya kadar geldim içmeden ama ilacı kullanmam lazım sanırım çünkü eski şeylere geri döndüm tekrar ilacı bırakınca
Sevdanurr4 SeydaaYlmz doktoruma söyledim o gitmemi önerdi bende çok dönüyorum hatta bi hocaya gittim bana sadece psikolojik senin dedi eskiye çok dönüyorsun dedi bende artık dayanamadım gittim bebeğe zarar vermez dedi kendi doktorum da izin verince başladım
SeydaaYlmz Sevdanurr4 hamilelikte önceki ilaca mı başlattı geri benim ilk ilacının ml düşüktü ama faydası olmayınca yavaş yavaş yükseltmişti doktorum acaba farklı ilaca mı başlar eskiden devam mı eder gittiğimde. Bi an önce gitmem lazım benimde salı günü kontrolde söyleyeceğim doktora bende
Sevdanurr4 SeydaaYlmz canım ben hamile kalmadan önce prozac kullanıyodum 25 mg şimdi lustral verdi bu prozactan daha iyi dedi 50 mg verdi
Cankuss35 Sevdanurr4 nasıl gidiyor iyi geldi mi ilaç ? Beni ara ara yokluyor ama o kadar kötü olmuyorum tabii
Sevdanurr4 Cankuss35 evet canım etkisini görmeye başladım bugün 50 mg almaya başladım bugün daha iyiyim banada oluyor ama o kadar eskisi gibi takmıyorum artık
Cankuss35 Sevdanurr4 evet ilaç bi nebze de olsa rahatlatıyor şunu farkettim en ufak bi üzüntüde de tetikleniyor anksiyetem sıkıntıya üzüntüye hiç gelemez oldum
Sevdanurr4 Cankuss35 evet canım onu bende fark ettim onun için rahat bırakmamız lazım kendimizi geçicek inşallah tamamen 🥰
Sevdanurr4 Cankuss35 belki hormonlar bizi böyle yaptı bende hamile olmadan önce iyiydim ama şimdi değişti doğumdan sonra duzelirim diye umuyorum