BusraTi36 merhaba ,ilaçtan dolayımı sonlandırmak istedi doktorunuz orayı anlamadım ama ben ilaç içerken hamile kaldım birinci çocuğumda ilacı hiç kesemedim sadece 3 ay dozu düştü sonra yine devam ,doktorlarım hep sen iyi ol bebekte iyi olsun derdi öylede oldu şimd ikinciye süpriz hamileyim başka ilaç kullanıyorum yapamıyorum yani ilaçsız terapide gidiyorum ,başka bir doktorla görüşebilirsiniz belki