Kardii sonsuzmasalim benimde çok zor uzar hiç kestirmem uçlarından ancak hava alsın diye tıpuz yaptığımda önlerden iki tutam çıkartıyorum kısaydı uzamış baya kesiyim biraz dedim unutupta kestim kayınvalidem de korkutunca içime dert oldu
sonsuzmasalim Kardii benide öyle korkutmaya calisan oldu. Hatta bir kac kisiden tepki de aldim ama ciddi anlamda inanmiyorum bu balti inanc‘a cok sacma. Cocugun ömrünü Allahtan haric kimse belirleyemez sanki bana mi kalmis sacimi kestirmemle🤦🏽♀️
Mervece30 Kardii korkmayın Sakınan göze çöp batar biraz rahat olmak lazım Allah can verecekse her türlü verir alacak nefesi yoksa pamuklara sarınıp yatsanızda yaşamaz
Mmerwe Kardii hamileyken sac kesilmez diye birşey Yok. Gayette güzel kesilir ben kestirdim. İnanmasanız söyle koca kari laflarına aklınıza getirmeyin söyle seyleri
Kardii Mmerwe ben zaten inan birisi değilim ama anne yüreği dayanmıyor yine düşünmeden edemiyor insan