Ben istanbuldayımm. 33 teyim bendede toplanıyor sertleşiyor o normal geliyor banada. Bugün nst sancısını gördükten snra sanki daha çok arttı kasılmam. Hiç fark etmiyordum sadece sertleşme görüyordum ama şmdi farklı şeyler oluyor gibi. Normalde popo gelişliydi dün gece döndü farkettim sabah doktor kafası aşağıda dedi çok mutlu olmuştum. Acaba kafası aşağıya geldi diye mi sancı çıktı bilemedim