Tinii_minii_mom Kızlar bugün nstye girdim 33+3üm ama bebiş 10 gün geriden geliyor 32 haftalık gözüküyor karın çevresi vs kilosuda 1923. Nstde sancı çıktı doktor doğum sancısı değil ama sancı dedi düzenliymiş sanırım 35leri gördü ben öyle gördüm yani. Çalışıyordum çalışma dinlen dedi. Erken doğuma sebep olur mu bu nedir ben anlmadım
Safiye2 Tinii_minii_mom yalancı sanci olabilir mi bende 34+2 oldum nstde sancı cikmadi ama ara ara sancım oluyor yalancı doğum sancisi dedi doktor
umrumdadegil Tinii_minii_mom canım sancın sıklaşırsa ve artarsa doğum sancısı olur o yüzden evde yatıp bol bol dinlen yürüyüş ve ev işi yapma
nniduaa Tinii_minii_mom bende 33teyim vajinamda bikac gündür ağrı var yani Bayaa belli ediyo kendini bugünde kasılma mi sancı mi ayırt edemediğim Bi durum ama arada karnımın alt bölgesine kasiklarima doğru ağrı hissediyorum doktora gitsem mi yoksa beklesem mi bilemiyorum
umrumdadegil Ebruli_08 bende anlamadım aşko şaka gibiyiz gerçekten 😂😂 boşuna erken doğum riski olanlar diye post açmamışım herkes aynı durumda 🥲 bi ara da doğuramayanlar çok vardı tam tersi oldu doğmak isteyen bebişler çok şimdi
Tinii_minii_mom umrumdadegil ayy neden erken doğuruyorlar bugün aşırı aşırı paniğim ya sanki her an doğurcam ama sancı falanda hissetmiyorum psikolojik çöktüm
umrumdadegil Tinii_minii_mom korkma canım strese girme öyle. Kaç çıkıyor sancın nst de? Ben 30. Haftadan beri çekiyorum sancı 33 haftalık oldum bak dikkat et bol bol yatıp dinlen iş güç yapmaya yürüyüş yapmaya gelmiyor malesef ama
Tinii_minii_mom Ben öğretmenim bugün son günüm vedalşmaya geldim ya iki gün daha çalışıp haftayıda bitirmek istiyorum çok çok kararsız kaldım ya
umrumdadegil Tinii_minii_mom doktorunu dinle bence ayakta kalmak sancılarını daha fazla tetikleyebilir. Yinede sen bilirsin tabi
A12_S07 Hep aynı haftalarda oldugum insanlar sancı yazınca üzülüp bende de olucak mi acaba diye tedirgin oluyorum rabbim hepinizi, hepimizi vaktinde gününde dogurmayi nasip etsin inşallah neden bu kadar arttı bu erken sancılar ya 🥴😔
umrumdadegil Tinii_minii_mom benim daha fazlaydı streslenme bebiş de strese girer yat dinlen hiç bişey olmaz ilaç falan verdi mi doktor
Tinii_minii_mom Of hedefim 36 sonra 37 gerçekten. Bu panikle daha çok sancı hissediyorum sanki daha doğrusu gaz sıkışması gibi hala. Nst ye girene kadar her şey çok güzeldi ya
umrumdadegil Tinii_minii_mom benim böyle böyle 6 7 tane vardı serum iğne fitil yapıldı bana o gün senin daha az o süre içinde
umrumdadegil Tinii_minii_mom bebişe kilo aldıracak şeyler ye kaşar peyniri muz ceviz haşlanmış yumurta kuru yemişler bunlardan tüket