Yusufayazin__annesi bence hiç dokunma çok ince tüylerin keşke benim de böyle olsaydı da hiç almasaydım ağda kullanıyorum ağda, makinesi aldım koaforlerdeki makineden ayda 1 sefer alıyorum ama kalın tuyler birde ustra çok gördüm duydum ama cesaret edemiyorum aldım kullanamıyorum