Kızlar eskiden yüzümde tüy yoktu özellikle hamileyken çıktı bunlar artık gitmedide birdaha femara kulalndim oğlumda oo yan etki yaptı kullandım resmen böyle fol bolgelerinde var incecikler eşim kızıyor alicma dediğimde sacmala ma deyip duruyor çok moralim bozuluyor yüzünde böyle tüyü olan varmı acaba varsa nasıl alıyorsunuz
