Deryalina- Minnosaannee bende 4 numara var kenarı sade olan şuan alacak olsam 2. Resimdekini alırdım sıkılmışlik olabilir bide yoncanın arasına zincir dolasiyor sürekli 🤗
Kubrayusufc Minnosaannee 4 çok hoş duruyor , ama yatırım için düşünürsen 2 numara daha ideal . Bende 2 numara var yarım altınlı gayet güzel duruyor ☺️
Kubrayusufc Minnosaannee O zaman kesinlikle 4 olmalı ya çok hoş duruyor Güzel günlerde kullan inşAlllahh 🌸
Dilarax1 Minnosaannee bence yonca ama dorika taş olunca aşırı işcilik giriyor ben düz olanini almistim ve esimle ismimizi yqzdik suan hamileyim bebeklerimin de adını yazcam allah kısmet ederse
Minnosaannee Dilarax1 Yaa öyle mi diyorsun ama alırsam uzun süre kullanmayı düşünüyorum bj sorun olmazsa
Dilarax1 Minnosaannee canım sen hangisini istersen içine hangisi siniyorsa onu al sonuç olarak sen kullanacaksın🌸
Minnosaannee Dilarax1 teşekkür ederim evet öyle sanırım yonca model alicam . Çok beğendim. Ay başında almaya gidicez inşallah eksik kısmını eşimden koparicam 🤭 umarım orda da fikrim değişmez