
Para biriktirdim kolye alicam inşallah. Dorika model beğeniyorum . Klasik taşlı koca koca kolyeleri sevmiyorum. Dün kuyumculari gezerken yonca model ve kelebekli model gördüm hoşuma gitti onun öncesinde de çeyrek etrafına toplu model alırım diyordum ama yonca ve kelebekli görünce fikrim değişti. Sizce hangisi