Busraaa1014 Merhabalar 6 gün önce sezeryan oldum. Dün doktor bandajimi çıkardı ama dikiş bölgesi şişmiş şekilde. Normal mi böyle mi oluyor yaşayanlar yazabilir mi?
Fdmgnr Busraaa1014 dikiş yeri değilde dikiş yerinin biraz üstünde şişlik oldu bende. Gittim doktora doğumdan 6 gün sonra ödem olduğunu söyledi ama 46 47 gün oldu hala gitmedi. Kontrole gittiğimde sormayı unuttum bu şişliği
Esrahmet Busraaa1014 ne bandaji bu? İki tane sezeryan doğum yaptım ikisinde de hemen bandajim çıktı dus alirken bile takma yoksa iyileşmez dedi doktor bana hiçte öyle şişlik fln olmadı apse fln mi yaptı acaba
mor_menekse Busraaa1014 ya benim 13 ay oldu hâlâ var o şişlik.ilk zamanlar normal sanıyordum.simdi tekrar hamileyim doktora gittiğimde sorayım
prensesannesi_2227 Busraaa1014 bnmde dıkıs yerm serce parmk kdr sıstı komple bna kc doktor gezdysem vucut kndi ypms dedıler contaxtube krem var ondn verdı kulkndm sonra gectı 2 sene içinde cızgı oldu sdce şmdi 2 gbelıgm bklm ne olck yıne
Hmyraltnts Fdmgnr sakın aksatma kesi fıtığı olmuş olabilir Allah korusun benim öyleydi gittikçe büyüdü ilk baş bende geçer diye bekledim ama büyüdüğü için mecburen gittim ve kesi fıtığı olduğunu öğrendim şuan kocaman tek tedavisi ameliyat seni korkutmak istemiyorum ama tedbirini al inşallah öyle bir şey değildir
Busraaa1014 Esrahmet Birkaç gün su geçirmez bantla durdum. Şimdi bir hafta batikon sür 1 haftadan sonra krem verdi ona başlayacağım
Hamileanne Busraaa1014 evet normal ama görüntü olarak sadece kötü duruyor kiminde oluyor kiminde olmuyor
Esrahmet Busraaa1014 yok olmuyor ben ilk kızımda korkup tek kullanımlık bantlardan almıştım ama 2.de onuda yapmadım
Hmyraltnts Fdmgnr yattığında kayboluyor mu şişlik bende ilk kadın doğuma gittim iltihap sanıyordum yatınca şişlik gitti doktorum bir şey yok dedi bende dedim ki ayaktayken avucumu dolduruyor yatınca gitti dedim sonra ayakta muayene edince evet şişlik var fıtık olabilir deyim ultrasona yolladı sonrada genel cerraha git dedi istersen emin olmak için git bi gözük sende ne olur ne olmaz için rahat etsin inşallah bir şey yoktur ama
Fdmgnr Hmyraltnts içime korku düşürdün bacım gittim bugün muayaneye kesi fıtığı şüphelendim dedim ultrasonda baktı değilmiş. Eliyle bastırdı öksür dedi fıtık olsaydı elim çukura girerdi korkma 6 ayın sonunda karın kası yapmaya başla geçecek dedi. Karın yapısından o sekildeymiş çok şükür rahatladım
Hmyraltnts Fdmgnr Ay iyi iyi çok şükür valla bende sevindim senin adına ben bugün yine gittim benimki kesin fıtık ameliyat başka çarem yok
Hamileanne Fdmgnr seninle bir alakası yok doktor yalanı öyle olsaydı ilk sezaryenimdede öyle olurdu. Doktor güzel dikmemiş aceleyle yapılmış ondan oluyor o iğrenç şişlik çoğu kişi zaten hiç gitmiyor dedi. Pılastik cerraha gittim estetikle anca düzelir dedi yada tekrar bir sezaryen oda iyi bir doktor olsun düzeltsin dedi
Hmyraltnts Fdmgnr Allah allah benimde öyle yattığımda koca fıtık yok oluyor sonuçta olsa doktor bilirdi benimki bariz dışarıdan da belli zaten fıtığın çol büyük dedi doktor
Fdmgnr Hmyraltnts ama teşekkür ederim zaten kafama takiliyodu bu şişlik senin demenle bugün kontrole gitmem iyi oldu sağolasın. Sanada çok geçmiş olsun bacım
Fdmgnr Hmyraltnts ah canım baska doktora da danış yinede boşuna ameliyat olmuş olma. Zararliysa da çok fazla geciktirme. Benim bariz büyük değil yumusak dikiş üstünde yamuk bı şişlik ama hafif yinede çıkıntı gibi duruyor tabiki. Bugün pimpiriklilik yaptım diye doktor baya bı kurcaladı anlatti fıtık böyle olmuyor diye ultrasonda baktı falan.
Hmyraltnts Fdmgnr Sağol canım Allah razı olsun. Senin adına gerçekten sevindim çünkü sıkıntılı bişe ne olursa olsun i. Bu fıtıklarda küçük olması tehlikeliymiş çünkü bağırsak sıkışması oluyormuş hayati tehlikeye kadar mış benimki kocaman olduğu için hem iyi hemde kötü 😅 Rabbim dermansız dert vermesinn
Dygrkn Fdmgnr merhaba, çok zaman geçmiş ama birey danışmak istiyorum. Bende de şişlik var sezeryan yerinde, dikiş boyu ama belli bir bölgede değil sadece. Sizinde mi öyleydi? Çok endişeliyim doktor fıtık diyecek diye
Busraaa1014 Hamileanne Evet bazılarında yokmuş olmauanlar şanslı bu durumda😊 peki sezaryen sonrası vajinal ağrı normal mi