8Twobabys8 11-02- ihmal etme. Bu haftalarda kasılma vs olabılır ama farklılıgın olduğunu anneler hıssedıyor emın ol. Aklına ne zaman soru işareti düşerse git mutlaka.
8Twobabys8 Kahverengi amin inşallah 😇 bu tür şeyler okumak biraz rahatlatıyor beni. Teşekkür ederim umarım darısı bize
11-02- umrumdadegil beklemedeyim cnm ebemle konuştm Cuma’ya kadar kasılmalarını sancılarını takip et dedi düzenli olursa ve kanama su gelmesi olursa direk gel dedi onun dışında cuma günü ztn nst bağlar ultrasonla da bakarız dedi
11-02- KadersizMelek cuma günü randevum cnm gitmedim cumayı bekliyorum bir yandan da takip ediyorum kasılmalarım yine oluyor ara ara da kasık ve bel ağrılarım oluyor
KadersizMelek 11-02- bende takip ediyorum da 3.gebelik olmasına rağmen hala ayırt edemiyorum ☺️Bazen bir yere toplanıyor sanki yırtıp çıkacak gibi. Gününde ve sağlıklı gelsinler inşallah yavrular 🌸❤️🤲🏻
11-02- KadersizMelek inş cnm benim tek yerde toplanma değil karnım tamamen sertleşiyor ve rahmime vuruyor ağrısı bademde kasıktan bele vuruyor bakalım hayırlısı cuma belli olur