Her şey normal bir şekilde ilerlerken 2. Gebeliğim olan oğlum bir anda 35. Haftasında kasılmalara girdi. Hatta karnım deve hörgücü gibi oldu benzetmek gerekirse. Hemen acile gittik ama hiç hareketleri durmuyor. Hep kıpır kıpır. İlk oğlumu sezeryan ile doğurduğum için yinede kontrol amaçlı açılmam var mı dıye kontrol ettiler, sıvı testi aldılar pozitif çıktı. Nst de çıkan ağrılarım üzerine direk yatış verdiler ciğer geliştirici iğne vurdular. Bebeği hemen alabiliriz böyle devam ederse çünkü sezeryan arası zaman 18 ay olduğu için rahimde yırtılma olabilirmiş. Baya ne olcak ne bitecek korkusuna girdim. Bu hafta doğum yapan ve yoğun bakıma girmeden bebişini eve götüren var mı? Kilomuz 2700 denildi ama ne olacak kaygısı mahvedıyor adamı.