fatos2404 Melikemrvvv en kötü ağlar durursun ben öyleydim çünkü, bi süre sonra yavrum az dur da dinleneyimlere geçersin böyle bişey işu😂😂
zengooo Oyle dusunmen normal kardesim esim korkmuyomusun bana diyolar.ama mukemmel bi duygu hele sert vurunca guclenmis diyosun
Bsr1905 Emin ol terapi gibi bazen uyuyor özlüyorsun hadi kalkta hareket et diyorsun son on günüm kaldı sırf bu güzel duyguyu kaybedecem diye doğurmak istemiyorum 😌 ama haklısın ilk başlarda banada korkutucu geliyordu normal bence zamanla alışırsın 😌
Bsr1905 Melikemrvvv tabiki hatta ilk ana sayfada çıkan resim beni baya korkutmuştu içimde bi böcek varmış gibi 🫢 böyle söyleyincede vicdan yapıyorum ama öyleydi sonra bebek görüntüsüne gelince korku yerini daha güzel şeylere bıraktı tabi 😌 için rahat olsun o yüzden hatta ilk zamanlar acaba bişey oldumu diye korkup dururdum gece uyanıp ağladığımı bilirim hadi bişey olsuysa diye ama hareket etmeye başladığında içim o kadar rahatladıki uyuyorken merak edip karnımı yoklardım uyansın diye uyanırdı yavrumda affetsin ana yüreği işde 😌