Cagla-28 merhaba bende 38/1 bebek önde gidiyor ve kilosu fazla olursa normal doğum zorlaşabilir dedi doktorum ben normal istiyorum ama bebeğimün gelmeye niyeti yok egzersiz yapıyorum hurma ve ada çayı içiyorum gelsin diye ama tık yok siz neler yapıyosunuz