Gzmmtrkmn 36+6 oldum bugün. Son 10 günüm kaldı. Sezeryan olacağım. Heyecan stres korku hepsi bir arada. Oysaki 3. Doğumum olacak ama korku hepsinden ağır basıyor. Sizin ne kadar kaldı ? Ne hissediyorsunuz kızlar 🥲
Bsrbyrk Benim 36+3 oldu 25 gün diyor ama bakalım kaç gün sonra gelecek 😇🤷🏻♀️ yarım saat 45 dk dır acayip hareketli ve sağ bacağıma yukarıdan bir ağrı girip aşağı doğru kayıyor bu his beni biraz korkuttu sanırım 🙈
Eda182834 Gzmmtrkmn 34+5 uygulamaya göre 37 ama sezeryan olacağım için daha az bakalim doktor daha gün vermedi
fatos2404 Gzmmtrkmn ay maşallah ne güzel geçmiş zaman işte şuan sadece nasıl güzel bir bebek doğuracağını düşün boşver korkuyu benim daha 172 geçmiyor günler geçmiyor 😢🧐
mydeno13 Gzmmtrkmn son 13 bende sederyan olacağım öksürük var geçmek bilmiyor Allah sağ saglim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
Oznuroznuro mydeno13 benimde öksürük var son 10 günüm acaba sıkıntı olurmu ilacda vermiyorlar size bişi veriler mi
Elfanne mydeno13 yaa o bendede var acaba ameliyat esnasında öksürük olursa komplikasyon gelişmez mi bizde ya çok korkuyorum bu konu hakkında bilginiz var mı
fatos2404 Raziyenurx ay benimde öyle olsun bende diyim ki nasıl geçti hiiiiç anlamadım vallahi bende her yerde erkeklerin askerliği anlatır gibi anlatıcam bu gebeliği 😂😂😂