sultanssa Allah sabır versin öncelikle, koskoca ikibuçuk yıl geçti hala atlatamadım dediğiniz gibi,en yakın arkadaşımla aynı dönemde hamileydik o doğurdu ben bebek görmeye gidemedim.içimde ki ateş hiç dinmedi hafifledim biraz ,en kötüsü hiç kimsenin bunu anlamaması keşke duygularımı kağıda yazsam diyorum bazen. O anı hep yaşıyorum Dr kalbi durmuş dediği an.Sonrasında yine denedim 2sefer yine kürtajla sonlandı.belki kucağım dolarsa iyi olurum diyorum.Siz neden kaybettiniz benimki bebek aynı yöne dönmekten kordon kan akışını kesmiş ameliyattan sonra öğrendik.