kubrayurek çok yüksek ihtimalle kan pıhtılaşması var sizde. Bende aynı durumu 2 kez yaşadım hiç bir doktor bana pıhtılaşma ihtimalinden bahsetmedi. 3. Bebeğime Gebe kalmadan önce tesadüfen bir doktorun ismini duyup gittim, durumumu anlattım. Doktor hanım neden önce ki hekimlerin bana bu ihtimalden bahsetmediğini söyledi ve direk genetik bölümüne yönlendirdi test yaptım gerçektende 3 genimde pıhtılaşma saptandı. Kan sulandırdı iğne kullanınca 3. Gebeliğimi sorunsuz şekilde tamamladım çok şükür. Size de benim gibi kimse ihtimalden bahsetmemiş tamamen ihmalkarlık çok üzüldüm 😓 rabbim sabır versin acınızı paylaşıyorum