Nurselif merhaba benimde en son salı günü bakıldı Beta hcg 6897 çıktı salı günü normal USG ile bakildik çok küçük kese oluşumu var gibi ama vajinal USG ile bakalım birde dedi keseyi gördü 5+2 dedi bebek oluşmaya başlamış dedi ama vajinal USG ile bir tane daha keseye benzer birşey gördüm sanki bir kese oluşumu daha var emin değilim dedi birde beta hcg fazla yükseloyor normale göre dedi 1 hafta sonra gel tekrar bakalım dedi salı günü gidicem bende tekrardan ikizden şüphelendi