Berrak61 Btl_0909 aynen benımde öyle oluyor bende o fitil kullanıyorum hayırlısı inşallah zaman bakalım ne gösterecek 🥰
YesimAykut ravzanurunannesi benim de adet ağrısı gibi ayakta durunca ağrıyor, ben progestan kullanıyorum
Yncygt Btl_0909 merhaba catlamamız aynı ben dün normal kaset test yaptim negatif cikti14. Gün bugun.Sizde durum nedir?Bide agrim cekildi dün çok agrım oldu
Btl_0909 Yncygt canım ben sabah ilk idrarla tekrar yaptım yine belli belirsiz bi cizgi var anlamadım bat 10 ocak benim gecsin yapıcam bi daha senin bat ne zmana
Btl_0909 Yncygt benimde yarın gecerse eger günüm o zman yapıcam insallah olmazsın teste cıkmamıstır belki olmazsan 1 2 gün sonra yap yine
Btl_0909 YesimAykut 🥴🥴12. Gün test yaptım negatif bende bırakayım o zaman gelsinde rahatlasın 2. Asilamaya geciyim