bilgegk https://imgyukle.com/i/ygUGoS Testi yapıp bırakmıştım kaç dakika sonra böyle oldu bilmiyorum veya fotoğrafta görünüyormu onuda bilmiyorum adetime 4 gün var çizgi silik ama gözle görebiliyorum umarım yanılmıyorumdur
Asiyam__010 bilgegk hayır değil pembe olmus ya canim endişeni Anlayabiliryorum ama büyük ihtimal ile hamilesin yarın sabah işk idrarla tekrarla basında dur sonrada kan verirsin benide haber dar edersin artık💞🤣
hayalim35 bilgegk bn fotoyu göremedim açılmıyor bnde bnde adete 5 gün kala yapmıştım kamera da çıkmıyordu aşırı silikti adete bir gün kala sabah ilk idrarla yaptım çıktı
bilgegk hayalim35 Erken gebelik testi yapmıştım aslında fakat ne kadar sürede belirdi bilmiyorum canım
hayalim35 bilgegk sen yine de 1-2 bekle bnce çok zor beklemek ama dayanabilirsen tabi rabbim gönlüne göre versin inşaallah canım🌸
momofmychildren bilgegk ben de bu kadar silik öğrenmiştim ama kan vermek için bekledim iki gün sonra tekrar test yapın koyulaşma görürseniz kan verin 💐
zumraninannesii bilgegk bnde gördüm bnm testimde boyledi daha çok küçük ondan olabilir ☺️ hayırlısı olsun hakkınızda