meelooss benimde ilk kız tecrübe daha önce de kardeşlerimi büyüttmüştüm annem olmadığı için. Valla ben mayıs olduğu için uzun kollu tulum alıyorum genelde 3 tane hastane çıkışı aldım 5 6 tane yenidoğan geri kalan aldıklarım hep 1-3 ay 3/6ay çünkü çabucak büyüyorlar birde mayıs çok soğuk olmaz diye düşünüyorum ☺☺☺ bende çanakkaledeyim