Kız bebeklerde yanılma payı vardır erkek bebeğe göre kordon geçebiliyor kapatabiliyor oyuzden erkek bebekler kendını gösteriyor kızlar göstermiyor ve yanılma payı çok var bende 12 haftalıkken gittim kız dendi yanılabilirim haftaya gel tekrardan bakalım dedi bakalım hayırlısı