Yarenelibol Bnm normalde çok cıkıo 13 üstü ama bu iki haftadır 9,10 ,11 cıkıo ya basm dönüo midem bulanıo tuz yasak şeker yasak nie böle bilmiom acile gitim düşük die 16 cıktı orda bekletiler 13 e indi anlık bişey sürekli değişio😕