Balinci kızlar tansiyonum 30 dk dır 9 a 4 ne yapmalıyım bilen yazabilir mi sürekli kusma hissi var 28 +4 haftaliğım
Yasmnnn Balinci madem acil doktora git biz ne diyebiliriz ki allah korusun kötü bişey olmadan doktoruna görün!
Ravzasgn Balinci benim 8 e kadar düşüyor üç kontroldur öyle doktor bir şey demiyor bende halsizlik var ama
Yildizim Balinci Sağlık konusunda pek bir şey yazmak istemiyorum açıkçası ama bi tuzlu ayran için ayağınızı yukarıya kaldırıp Uzan’ın düzelir inşallah
Yildizim Balinci Beni yanlış anlamayın sağlık olunca herkes geri duruyor çünkü ne desek boş. Tansiyonun düşmesi veya yükselmesi birçok sebepten oluyor doktora görünmek en iyi sonuç verir.
Sena_1997 Balinci canim benimde hep dusuo doktorum dedi yüksek tansiyondan kork dusukten degil tuzlu ayran ic
Balinci Yildizim yok canım nedenyanlış alayım tabiki doğrusy da doktora gitmek ama bazen yapamıyorsun işte
Hacer2141 Balinci Benim cogu kontrol de 9a6 cikiyor bi sorun olarak gormuyor doktor. Cok stres yapmayin daha kotu olur. Gebelikte dusebiliyor yalniz yukselince mutlaka gidin doktora tehlikeli.
Esomami Hacer2141 bazi hastalarda halsizlik bas agrisi falanda yapabiliyo yuruyemicek sekilde halin yoksa kusarsan gt serum takiyolar cunku herkesi etkilemiyebiliyo ama gecen yan8mdaki hastada hamile tansiyon dusuklugunden serum takilmisti allh o duruma getirmesinn @Balinci