Kalphanem Öncelikle şunu söyleyebilirim gebelikte şu bu zararlı mı diye düşünürken, 'herşeyin fazlası bi yere zarar verir' bunu hatırlayın. Abartmadan limon tüketmenizde sorun yok ama aşırıya kaçarsanız tansiyon problemi ve asit olduğu için mide problemi yaşarsınız. Ve burada yazılanların çoğunlukla normal ilerleyen gebeliklere göre olduğunu unutmayın. Her gebe ve gebelik kendine özeldir.