Kalphanem Merhaba ben 8+3 günlük gebeyim 🙈 sorum şu canım aşırı limon suyu istiyor böyle tuz katıp bardak bardak içesim var ama içmiyorum limon zararlı mı acaba birde ben zayıfım 48 kiloyum bu yüzden de endişeleniyorum şimdiden teşekkür ederim ilk gebeliğim 27 yaşındayım her tavsiyenizi dinlerim 🤗
ysn_mnvvr Kalphanem bende senin gibiydim hala da öyle çok seviyorum limonu ama biraz sabret bir iki damla alabilirsin nefsin geçsin bende şuan 21.5 deyim oğlum olacak galiba seninde öyle olacak hayırla 😊😊
ozgesel1seyler Kalphanem Dusuk tehlikeniz yoksa gebeliginiz saglikliysa tuzunu abartmamak kosuluyla istediginiz herseyi yiyebilirsiniz. Ama tadimlik nefis koreltecek sekilde. Benim doktorumun tavsiyesiydi buydu
ysn_mnvvr Kalphanem bide ben kan cıvıltıcı iğne de kullanıyorum limonda çok tüketmemem gerekiyordu zor tutuyordum kendimi
deletedmom6295 Kalphanem kan sulandırdığı için tansiyonunuzu düşürebilir muhtemelen. ilk zamanalr baş dönmesi mide bulantısı çok olduğundan hayat kalitenizi düşürür
Sever Limon kanı sulandırır bu dönemde düşük riski yapabilir bir dilimcik tuzsuz ye ama şimdilik dişini sık 😘
Kalphanem Sever bende öyle duymuştum mesel vişne suyunuda çok seviyorum ama içmiyorum kanı sulandırıyor diye teşekkür ederim
gksuaks Ayrıca tansiyonunuzu da düşürebilir. Bence de nefsinizi köreltmek için bir dilim yiyebilirsiniz. Normalde c vitamini yararlı ama dikkat etmekte de fayda var.
Kalphanem ysn_mnvvr yaaa gerçekten mi ben kız istiyorum babası oğlan 🙈🤣 Rabbim hayırlısını nasip etsin eli ayağı düzgün sağlıklı olsunlar da ilk bebeğimiz hangisi olursa olsun sevineceğiz♥️
Kalphanem ozgesel1seyler doktora haftaya gideceğim ondan buraya yazdım şuan bi aksilik yok şükürler olsun daha 🍇 üzüm tanesiyiz dualarınızı eksik etmeyin 🤗
Elifffcik67 Kalphanem ben 8+4üm notmalde iştitahlı biri olmama rağmen bi haftadır ne yiorum ne içiorum nası mide bulanması kusma iğrenme anlatamam valla kıskandım seni yiyebilen yesin anacım helal olsun ama tabi herşeyin fazlası zarar
Kaderkoca Elifffcik67 vallaha bende 8 +3 um bendede ayni sey ama zorluyorumm bide cok su içemiyorum bende midem bulaniyo sudan sendede oyle mii :)
Kalphanem Elifffcik67 aaa çok geçmiş olsun şükürler olsun bende sabah bi bulantı oluyor birde akşam yemekte ama çıkarmıyorum birde bel ağrım oluyor başka sıkıntım yok şimdilik herşeyi yiyorum 🙈🥰
Gmzcngi Kalphanem ayy canım seni nasıl anlıyorum sürekli limonlu şeyler istiyodu canım ilk başlarda hatta limonataları buzlukta dondurup eski dönemlerdeki gibi buzdan emiyodum🙈
Elifffcik67 Kaderkoca evet günde 1 bardak suyu öğürerek içiorum çok yanlış ama sıvı bişi içince kusmaya başlıorum ☹️ İlk 3 aydan sonra geçer dioşar beklemedeyim 🤮
Elifffcik67 Kaderkoca ama bak denersen ben surahiye limon dilimi yaş nane salatalık fln ve varsa evde atıorum bi kaç saat bekledikyen sonra fresh güzel bişi oluo bi ara bi kaç bardak onu içebildim ama artık o da olmuo 😔
Kalphanem Kaderkoca yok ben baya su tüketiyorum ama canım baya zararlı gıdalar istiyor kendimi durdurmaya çalışıyorum ☺️
Kaderkoca Elifffcik67 ay insallah gecer kuzummm benim ya gece sancilarim oluyo benimde aniden uykuda senin oluyomu oylee
Gmzcngi Kalphanem erkek canım🦋 başta cok ekşi sulu soğum şeyler istiyodu canım bide istifra etmekten mahvolmuştum herkez kız galiba diyodu ama erkek cıktı bebiş☺️ Şimdi tatlıya döndüm tabi artık hep canım cikolatalı şeyler istiyor
Elifffcik67 Kaderkoca bende pek sancı olmuo canım ama üşütüomusun acaba üşüyünce ve çok ayakta kaldığın günler daha çok sancı olır.. ama bu haftalarda sancılar çok normal korkma sadece özellikle ayaklarını ve kendini sıcak tut