Edos1212 Sedagnlty bende de iki haftadir tansiyon sorunu var 14 15 çıkıyor hep. Alfamet günde üç defa başlattı doktorum. İdrarda protein kaçağı falan yok her şey normal ama yükseliyor sürekli. Bu sekilde normal doğum yapılır mı engel oluyor mu acaba?
Sedagnlty Edos1212 normal doğum ile bir bilgim yok benım ilk sezeryan oldugu için ikinciye de sezeryan yapacağım dedı
Sedagnlty Edos1212 sızın bebegın göbek gelişimi nasıl pekı bana tansıyondan göbek gelısımı 2 hafta gerıden gelıyor dedı
ZeynepAsya1 Sedagnlty en son geçen hafta30+2de 1.800dü doktor gelişim de bir sıkıntı yok dedi bu ikinci gebeliğim ilk doğum da da tansiyon vardı alfamet içiyordum 36 haftada 3140gr doğum yapmıştım
Elif2143 Premsesko suan daha ıyı canım nar eksılı suda ıcıyorum sürekli kontrol rdıyor arada yukselıyor tabıkı