yyhulya sanırım bi ölçüsü varmış... mesela diyelim rahim ağzına 3 cm yakınsa sezeryan oluyormuş.
bi kız vardı forumda. bizim gibi... onun öyleydi.... dr sezeryan demişti.. işte yakın olmasından ziyade ne kadar yakın olduğu önemliymiş.
bende de şükür problem yok. ayrıntılıda çıktı ortaya dr uyardı. seni korkutabilirler. rahim alınıyor vs diyerek. korkma dedi.
çıkar dedi yukarı. çıkmazsa da sezeryan olursun dedi...
benim de cesaretim yok sezeryana. ağrısı 3 gün geçmez onun şimdi. apandisit ameliyatı olmuştum. onda bile 3 gün de zor ayaklanmıştım :((((((