Seymaozkn canim 16da kanamam oldu. Sürekli dinlendim. 24teyine oldu. Dr eşin aşağıda, dinlen dedi.28 de belli olur dedi. Şimdi dr dan çıktım.esimiz yukarı cıkmış. Hersey gayet normal ve yolunda.28-32 haftalar arası düzelme gerçekleşebiliyor ama bence herşeyden önce moral ve psikoloji çok önemli.kafana takma rahat ol bol bol istirahat ey