Negatifte 0 çıkmış olması lazım resim atamıyorum ama ben ilk normal tahlil verdim rahatsızdım o zaman doktor betaya bakmış 0.70 çıkmıştı ben önemsemedim bebeğim var değer düşük yoktur diye sonrasında nerdeyse 15 gün sonra adetim geçti ve 1500 lerde çıktı değerim ilk zamanlarıymış megersem bi doktorunla görüş bunu