Semaatrkz benim doktorum da 39. Haftada muayene yaptı, kemiklerin biraz dar sana suni sancı verirsem çok zorlanırsın ama bir hafta daha bekleyelim şans verelim dedi. İlk gebeliğim ben de çok stresli ve gerginim belirsizlik insanı çok yoruyor. Acaba direkt sezaryen girse miydim yoksa gelecek mi diye düşünmekten edemiyorum :(