Merhaba kızlar
Bugün kontrolümüz vardı normal düşündüğüm için çatı muayenesi oldum bebeğim baş aşağı dönmüş pozisyonda fakat çatıya aldığında çatımın dar olduğunu söyledi doktorum normalde normal doğumu destekleyen bi doktor fakat bana bakar bakmaz sezeryan öneririm bu haftalarda doğum kendiliğinden başlamazsa dedi normal istediğim için bir hafta daha bekleyelim dedi sizce sonuna kadar beklemeli miyim çatısı dar olup normal doğum yapan varmı aranızda 🙏🏻 Yoksa riske atmamak için sezeryan mı olmalıyım?