Burda bunu okudum çilek aşerdim resmen denk geldim Migros’ta aldım mis gibi kokuyor. Tatlı yaptım küçük doğradım görmeyim çilek olduğunu diye😅 iki gün dolabı açtım açtım kapattım yemedim leke olur diye. Ve bir akşam artık dayanamadım kaşık kaşık yedim oh diyerek Şuan pişmanım bile bile çilek yedim 34.hafta bakalım 😅