Bebekbeklrkn 32. Haftadayim. Önce kabız oldum sonra bir gün boyunca çok şiddetli karın ağrısı çektim üşütme ağrısı gibi. Çocukken olurdu ya taşa oturunca falan ishal ağrısı tam o şekil. Acile gittim kadın doğuma yolladılar nst ye alındım şok oldum 20 dakikada 5 tane düzenli sancı çıktı, acil yatış dediler. Doktorum şehir dışında diye istemedim. Doktorumu aramislar doktorum acil bir ilaç verilmesi gerektiğini söylemiş. İnsanlık hali ama cok kızgınım bana hemşireler bunu söylemedi. Ertesi gün doktorumu kendim aradım ilacı nasıl vermezler hemen alın için dedi panik halinde. Bu sefer insafsız eczacılardan ilacı bulamadık pazartesi günü meğer zamlardan dolayı sakliyorlarmis. Dün çok şükür doktorum geldi alttan muayene etti rahim içi açılma başlamış biraz. Yatisim yapıldı enfeksiyon varmış dünden beri iğne serum ilaç haddi hesabı yok. Bir günde 7 kilo almışım serumlardan 😁 çok şükür nst sancım durdu sadece enfeksiyona bağlı kendi ağrım var o kadar. Doktora erken doğum olacak mı dedim neden olsun mücadelemiz olmasın diye, korkma yeri rahat dedi 🥰 çok küçük sayılmazlar yaşamsal bir sorun Allah’ın izni ile çıkmaz ama ben ciğer geliştirici ignelerimi vurdurdum doktorum tüm riskleri de tabi ki göze alalım dedi. Doğumu durduran bir hap var nidicard diye 6 saatte bir ondan alıyorum, 24 saatte bir de ciğer geliştirici vuruluyorum