Birbahargunu Hazy bir şey olmaz canim korkma ilk duyunca ben de telaş yapmistim ama gerilik artmadigi sürece ve o baktığı şeyler de yolunda olduğu sürece hiç sorun değil doğunca daha güzel kilo alıyorlar
reyhanh Hazy bugün kontrole gittim, 1950gram olmuş. Doktor benimkine geride kilo alımı dedi :( alt sınıra yakın takipte olacağız dedi. Ne yiyip ne içiyim bilmiyorum, iyi beslendiğimi düşünüyordum
Hazy reyhanh yumurta, peynir, kaşar, süt.. gece uyumadan muz.. bunlara dikkat ediyorum bende canım :( sağlıklı doğsunlarda emzirirken kilo alırlar inşallah
SeydaaYlmz Hazy ben iki kızımda da yaşadım perinatoloji falan hep baktı takip etti genetik dediler eşimde bende minyonuz zaten
Hazy SeydaaYlmz zayıf mı doğdular canım kaç kiloydu doktor normal dogum icin zayıf kalabilir dedi normal dogum istiyorum
SeydaaYlmz Hazy normal doğum yaptım canım ikisinide. Büyük 39+3 de 2685 gram doğdu küçük de 40+6 da 2900 gram doğdu. İkisi de köveze falan girmedi çok şükür
Rabiabss Birbahargunu merhaba 1 hafta gerilik olunca mesela 39 da doğum yaptınız ama bebek 38 ile mi uyunluydu
Birbahargunu Rabiabss onu bilmiyorum doğum anında ultrason bakılmadı ama karın çevresi hep 1 hafta geri geldi 35 ten itibaren öteki şeyleri ilerideydi. Karın çevresi kiloyla ilgili bı durum 3070 doğdu 39 haftaya göre azdır belki bilmiyorum
SeydaaYlmz Rabiabss evet öyle oluyor. Ben kızımı 39+3 de doğum yaptım ama 36 haftayla uyumluydu diğeri 40+6 da doğum yaptım o da 37 haftayla uyumluydu
alaismom 2 haftalık gerilikler problem yaratmıyor diye biliyorum benim bebeğimin kafası da iki hafta geride doktor küçük kafalı olacak dedi bende küçük kafalıyım eşimde bir iki haftalık olanlar problem olmaz sıkmayın canınızı