Selam kızlar, 33+2 ‘de yani 34. Haftamdayım. Bugün kontrol vardı doktor 2 hafta gelişim geriliği dedi ancak kilosu 2200. Anlamadım uygulamalara göre haftasına uygun. Gayette protein ağırlıklı sağlıklı besleniyorum. Yediklerinle ilgili değildir yapılacak bisey yok suan takip edicez dedi. Suyu falan her seyi normal. Böyle bisey yaşayan var mı??