umrumdadegil kiz oyle farkli bisi yemedim ki hic kiz roka yedim disarda yani salatanin icinde roka vardi tek farkli o ve evdede var evdede yedim gectigimiz 23 aralikda o rokayi yedim, esimle konsjtuk o gun ordan biliyorum sakarya sporun maci vardi hatta neyse iste 25 aralikdada sanirim fark etmisim gun icinde esime yazmisim boyle boyle oldu diye. 26 aralikda kendi kadin dogum doktoruma sordum 27 aralikdada cildiyeye gitmisim. 27 aralikda cildiyeden donustete markete girdik ordan da roka aldim. Evdede yedim. Yani en farkli yedigim bi o var ama gebelikden oncede ben roka yiyidum gebelikden sorma alerjik bisi yan etki eder mi skrmadan alerji gibi duum olur mu bilemedim suan sen diyince bak aklima geldi bide salatanin icinde mor marul tarzi bi biseu vardi ama marul degil adini unuttum ya tadi hatta degisik bisey bide salatanin icidne o vardi adini hafirkasam dicem de unuttum simdi hatirladim (düzeltme) reyhandi ama onu da ilk defa yemedim onceden de disarda yemek yedigimde yemegin yanidna salata olunca ordada oluyodu ilk defa yemedim yani