ArvenMom Derinnmom bu tarz kullanıyoruz 2 aydan itibaren şuan 8 aylık çok seviyor çok kurtarıcı ben kesinlikle elektirikli tercih etmedim kızım sallanmaya alışkın değil o yüzden bu tarz tercih ettim
Derinnmom Mermar bende yorumlarına baktım birisi bi eşya ile evli olsaydım o eşya bu olurdu yazmış, çok tatmin oldum açıkçası 😂😂
Aysegul58 Derinnmom napim ya azcik kullanalim somra satılır galiba veya 2. Olur belki ya da yakinimn bebeki olursa ona veririm aman napim yaaa 😂😂😂😂 kizzz yapmaaa iade edecem sonunda haaa
Derinnmom matmazellayy evet canım çok güzel biz çok beğendik, bi de ben çok fazla aradım uygun ve güzel bu tek vardı
matmazellayy Derinnmom evet kuzum bende bayadır bakıyorum bu salıncak tipi var 950 tl civarı o da hoşuma gitti kararsız kaldık bu ikisiyle arasında baya uygun bu da bide uzun süreli olmayacak diye çok para vermeye değmez
sutlukahve 071018 bana da bi arkadaşım önerdi ona koyup istediğim işi yapıyorum bana engel olmadı hiç dedi 😂 büyük ihtimalle ben de alacağım ama bakalım inşallah minikler aldığımız şeyi sever ve kullanır önemli olan o 😂