Kızlar yaklaşık bir hafta önce catı muayenesi olmustum doktor bebek kanala inmiş, rahim duvarı da incelmiş her an nişanın gelebilir demişti. Bu aralar bacak agrısı yaşıyorum dün gece duştayken doktorun muayene ettiği gibi kendimde kontrol etmek istedim, bildiğiniz parmaklarımı sert yuvarlak yani bebeğin kafasına değdiğini hissettim, cok şaşırdım açılmam mı var merak ediyorum, kontrolüm persembe günü. Siz hiç hissettiniz mi açılmayı.