Efnan3443 bebegimhayalim Ya benimde kız en son gitigimde kilosu 875 ti 30 haftada tekrar gidicem 3 hafta sonra
Mervesrsy Efnan3443 ay evet bizim 71 günümüz kaldı heyecanla sabırsızlıkla 2 ayımızı bekleyeceğiz bu ay sonunda 1 ay kalacak resmen çok çabuk geçti zaman hersey güzel ilerlerse normal doğum olucak hayırlısıyla
Zeytop Efnan3443 bizde bugün patlıcan kadar olduuukkkk, inşallah 3.trimester bizim için kolay ve ferah geçer. Sonunda da güzellikler getirir 🥳
betlkygsx_07 Aynıyız hafta olarak , benim henüz belli değil dogumum Ocak 17 de kontrolüm var. Mart 25 Nisan 2 arasında tarih vermişti doktor bana
Efnan3443 betlkygsx_07 Benimde Ocak 28 de kontrolüm var bakalım ozaman 30 haftaya giriyoruz doktora sorucam o zaman normalmi sezeryanmı diye
Zeytop Efnan3443 şimdilik mide yanması birde ara ara giren kramp ve sancılar dışında iyiyiz çok şükür. Kendimi zorlamamaya ve fazla yormayaya çalışıyorum çabuk yoruluyorum çünkü 😊 2. Tetanozu olmaya gidicem. 25. Haftada 781gram 31 santimdik 29.haftanin ortasında da tekrar kontrolümüz varrr 😊