Efnan3443 Kızlar 3 trimestire girdik az kaldı 91 günümüz var sizler ne durumdasınız normalmi sezeryanmı olacaksınız hadi sohpet edelim
Mervesrsy Efnan3443 ay evet bizim 71 günümüz kaldı heyecanla sabırsızlıkla 2 ayımızı bekleyeceğiz bu ay sonunda 1 ay kalacak resmen çok çabuk geçti zaman hersey güzel ilerlerse normal doğum olucak hayırlısıyla
Zeytop Efnan3443 bizde bugün patlıcan kadar olduuukkkk, inşallah 3.trimester bizim için kolay ve ferah geçer. Sonunda da güzellikler getirir 🥳
Minaeyll Efnan3443 27+5 💙 sezeryan doğum olacak o yüzden büyük bir ihtimal 38 gibi doğum olur Allahin izniyle 🥰
Deletedmom_85 Çatı muayenesi yapılmadan doğum şeklim belli değil maalesef. 32+5iz daha da var hayırlısı olsun benim gönlüm normalden yana ama. 44 günümüz kaldı sağlıkla kucaklayalim inşallah ❤️🧚🏻♀️ 27.haftada değilim ama olsundu n’olacak yazayım bende 😁
Deletedmom_85 Linatkgl 51 gün normalde. Ama doktorum 39 a kadar bekler anca sonra alırım dediği için benim maks sınır 39 haftaya kadar o yüzden 39 üzerinden hesaplıyorum 1 hafta eksik hesapliyorum yani. Benim hesabıma göre doğru🙃 seninkine göre de seninki doğru yani ikimizin de doğru ahah😁
ParodiMom bebegimhayalim Benimde 27+6 aynıyız sezeryan doğum olacak doktorum bi on gün önce alırız dedi 75 gün kaldı 🫠
bebegimhayalim Efnan3443 kızım olcak teyzesi baş aşağı dönmüş dedi bugun kontrole gittim 1.273 gram olmuş 38 cm ♥️
Efnan3443 bebegimhayalim Ya benimde kız en son gitigimde kilosu 875 ti 30 haftada tekrar gidicem 3 hafta sonra