1palyaco 13 haftalık hamileyim .12.haftadan sonra doktorum kan tahlili almadan omega ve magnezyuma başlattı. Omegayı günde bir kez magnezyumu günde iki kez kullanıyorum . Siz ne zaman başladınız ve nasıl kullanıyorsunuz ?
Myrtle 1palyaco bende de tahlil yapmadi 13 te basladim Magnezyuma 17 de basladim. Hepsinden gunde 1. Haftada 1 de d vitamini aliyorum
Serendipity16 1palyaco tahlil falan yapılmadı bende bel fıtığı olduğu için çok belim ağrıyordu 8. Haftada magnezyum verdi 15. Haftada falan da omega3 verdi
Pamuk 1palyaco Vejeteryan olduğum için 5. Haftadan beri omega kullanıyorum.Magnezyum 16. Hafta da başladım.
Mercimeek 1palyaco bende 3. Ay bitince başladım omega içmeye magnezyum biraz daha geç başladım ağrılarım olunca günde bir kez içiyorum hala
Maisina Omega ve magnezyum teste göre verilmiyor zaten. Omega bebeğin beyin gelişimi için magnezyum da sizin ağrı ve kramplarınız için kullanılır.
Zeynepkrkytlli Serendipity16 ah sonunda buldum ben gibi birini Ben de bel fıtığından şüpheleniyorum 17+6yim ama 1aydir çok kötüyüm yürüyemiyorum oturup kalkamıyorum topalliyorum sizde de var mı bunlar Kimsede yok bu da beni korkutuyo
3438FG Pamuk Omegayı midem almadığı için bırakmak zorunda kaldım. Sende de öyle oluyor mu? Sanki boğazımda kalıyor inmiyor aşağı. Öylece kaç gün duruyor sonra geçiyor. Sonra tekrar o hissiyat geliyor 🤷🏻♀️ 1 paket kullandım sonra bıraktım.
Pamuk 3438FG Ben kaç çeşit değiştirdim.Bayagidir marincap saf omega kullanıyorum küçük zaten sorun yaşamadım.
1palyaco 3438FG oluyor aslında magnezyum da bile öyle oluyor hap oldukça büyük çünkü ama içebildiğim yere kadar zorlayıp içeceğim 🤦🏻♀️
3438FG Pamuk Ay yok benimki büyük ve kalın lastik gibiydi zaten. O 1 paket boş yere gitmesin diye bitirene kadar canım çıktı. Sonra bıraktım
3438FG Minigiim-vebenn52 Hee kız Allah seni hahahahaha 😂😂 Bende kesin tiksindiğim o marka diyorsun sandım 😂 Dur doktoruma diyimde onu kullanayım birde. 32 haftalığım zaten 😂
Minigiim-vebenn52 3438FG evet bebeğe de iyi geliyor sgk karşılamıyo ama olsun doğuma kadar iki paket alırsın herhalde zaten 🤣
3438FG Minigiim-vebenn52 Kız benim doktorun verdiğinide sgk karşılamıyor ki zaten 😂 helali hoş olsun bebeğime yeterki yarasın ama 280 tl vermiştik yanlış hatırlamıyorsam 😂