Canan9756 Beyzab95 Bende aynısını söyledim çünkü görünmeyecek kadar çok Silikti ilk başta ben sonra eşim gördü sonra iyice netleşti. Ama bugün hiçbirşey yok .
Canan9756 Kardelenylmz Doğru diyorsun canım ama artık kan testi verip negatif sonuç almak beni çok yoruyor varsa kendisi çıkar artık meydana yine negatif sonuç alırsam üzülürüm
Kardelenylmz Canan9756 bende öyleydim en son umutsuz bir şekilde gittim olmiycak dedim sonra öğrenince çok ağladım mutluluktan umutlanmadan git kuzum bol dua et bir bakmışsın beklemediğin anda gelivermiş
Canan9756 Beyzab95 Evet bugün çizgi falan çıkmadı ama ilk yaptığımda idrarımı direk üstüne yaptım bunda kabın içerisinde ki idrara soktum
Canan9756 Kardelenylmz Kuzum ilkinin üstüne idrarı yaptım ikincisinde de kabın içinde ki idrara soktum 20 sn bekledim yanlış birşeyler mi yaptım acaba
Kardelenylmz Canan9756 bende ilkini kaptan alıp beklettim ikincisine idrarını yaptım öyle öğrendim ama ben baya bekledim 5 dk kadar bekledim çöpe atmaya giderken fark ettim silik çizgiyi
Kardelenylmz Canan9756 oda olabilir kuzum ama dedim gibi Bi kan test ver ama umutlanma yine de yoksa bile umudun kırmadın o daha kötü oluyor
Canan9756 Kardelenylmz Evet canım hayırlısı 3 aydır zaten denemeler içindeyiz diğerleri hemen olmuştu şimdi hemen olmaması beni üzüyor
Kardelenylmz Canan9756 yiaa üzüldüm canım inşallah bu sefer olur rabbim kucağını boş bırakmasın inşallah canım benim