Mihrimihre Gulusan66 doktora gidince gene siz doktorunuza söyleyin haberi olsun ben söyledim bana öyle dedi
gncglozclk Gulusan66 koku vardı canım zaten daha oncede koku var diye gittim de 9 Du simdi daha cok cıktı ayy 🤦🏻♀️antibiyotik verdi bakalım bende yanma kasıntı degıl de koku oluyor oyle anlıyorum bisey olduğunu
minikkelebek_ Gulusan66 sarı akıntı benim enfeksiyon Dan dolayı oluyordu aylarca ağrısını yaşadım enfeksiyonum bitti ama yine de geçmedi doktorum kokusuz sa korkma normal dedi ve hamileliğimin başından beri sarı akıntım var günlük çamaşır değişiyorum
Gulusan66 minikkelebek_ o zaman idrar testi vereyim en azından enfeksiyon var mı bakılır. Başka enfeksiyon belirtim yok ama bakalım
minikkelebek_ Gulusan66 benimde öyleydi kasıntı yanma yoktu ama sürekli idrara çıkıyordum ihmal etmeyin benim enfeksiyon yüzünden kanamam olmuştu hastanede yatmıştım erken doğum riski de taşıyor suyu azalttığı için