Gulusan66 benimde cok oluyordu 18. Haftaya kadar acile gittim alttan muane oldum mantar dedıler cok geliyordu bıde bende gunde 5 10 tane iç çamaşırı degıstırıyordum canım niye bakmadı ki sana ben kac kere fitil kullandım şükür sonunda gecti gebelikte oluyor evet ama bana hep baktılar bana doktorum olsun istemeyiz demıstı geri bazılarında doguma kadar suruyor ben suan 37+4 deyım tekrar fıtıl kullanıyorum doktor normal dogumun olursa her ihtimale karsı enfeksiyon mantar olmasın dedi senın cok olursa artarsa yeşile donerse ki sarı da olmasın dedı bana tekrar soyle canım 💕 bu arada benim de hic kasıntım yanmam hıc olmazdı akıntı cok olurdu bıde su gibi de gelirdi kac kez acile gittim kese suyu sanıp hatta