Moonsherose87 Benimde 12. Haftamda birden çıktı bence çıkması normal herkes bir olmaz yinede ama hem kilo alıyoruz bebekte yavaş yavaş yukarı çıkıyor😊
Aysegulkinyas Ssraa canim bende 12.haftdamdayim cikti hatta hamile pantolonu bile aldim dedigin gibi pantolonum hafif sıkmaya baslamisti rahat etmek icin aldim
ceco Ssraa kilodan dolayı bazen benim bayağı büyüyor şişiyor ama yemek yiyince yemek yemeden önce hafif şişlik vardı ama senin karnın darsa şimdiden çıkması normal
medinenur kızlar 9 haftalik hamileyim karnim baya çıktı normalde zayfim kormaya basladim cok cabuk çıktı
kuzusunun_annesi Sitionline valla 10.haftada sanırım 12haftada iyi i belirginlesmisti Sitionline hatta midemle birleşti karnim
medinenur kızlar 9 haftalik hamileyim karnim baya çıktı normalde zayfim kormaya basladim cok cabuk çıktı
kuzusunun_annesi medinenur karnın büyüyecek tabi bunda korkulacak bişey yok gaz çok oluyor onun siskinligi de oluyor ama benim karnım bildiğin hamile karnı oldu 14+3"um
kuzusunun_annesi medinenur zayifliklada alakası yok ben 75kilo ile hamile kaldım boyum 1.70 zayıf degilim aşırı kiloluda değilim bence iç karnın darlığı ve genisligiyle alakali
Krispiim16 15 haftalık hamileyim fakat 6-7 aylık duran bir göbeğim var ve ben saklamaya çalışıyorum 😂😂