Ssraa 12.haftamızdayız kıyafetlerim oluyor ama sıkarak oluyor hele ki pantolonlarımın beli oturduğum zaman karnım patlayacak gibi oluyor karnım büyümeye başladı diye düşünüyorum acaba bu haftalarda doğru bir sezgi mi tam emin de olamadım😬 hamileliğimin ilk haftalarında bir fotoğraf cekmiştim şimdi ki halimle karsılastırıyorum çıkmış gibi acaba bu şişkinlik ya da kilo olabilir mi yoksa göbüşüm de çıkmış olabilir mi☺️☺️ Bu arada hamilelikten önce de kilolu değildim ayva göbeği vardı azıcık o kadar
Tlaytas Ssraa benim gobegimde cok erken cikti 14 haftaligim hamile pantolonu aldim simdiden hic biri olmuyo
Sitionline Ssraa artık bol kıyafetler tercih edin bebeğin gelişimi için önemli.Bana 6. Haftamda demişti doktor dar kıyafetler artık yasak diye göbeğim çıkmadığı halde giymiyorum artık
Atlarlayasayan Ssraa benim de öyle oluyor oturunca bazen düğmemi açıyorum🤣kışın da etek giymeyi hiç sevmiyorum donuyorum çünkü artık hamile pantolonlarına geçicem sanırım
Sitionline Bende 12+4 üm daha çıkmadı netten bakıyırum 3 aylık hamile olanlara baya belli ben hamile gibi değilim ne zamn çıkacak merak ediyorum
Ssraa Sitionline o yapıyla alakalı diye duymuştum da önceden biraz kilosu olanda daha geç belli olurmuş biraz zayıf olanda daha cabuk
Ssraa Sitionline öyle mi, bana söyleyen olmadı teşekkür ederim artık zaten mecbur edeceğim yoksa düğmeler havada uçuşmaya başlayacak😁😁
kuzusunun_annesi Sitionline valla 10.haftada sanırım 12haftada iyi i belirginlesmisti Sitionline hatta midemle birleşti karnim
Sitionline Ssraa ben Suan 53 kiloyum aslında zayıfım göbeğim falan yoktur ama doktora sorcam bu Cumartesi bir aydır da bebeğimi görmedim merak ediyorum durumu iyi mi diye
Sitionline Ssraa 😁😁evet ben alışverişe çıktım hep üstü bol kıyafet aldım bide rahat taytlar bir kaç ta elbise aldım kurtarıcı oluyor sende öyle yap
Dderryaa Ssraa benm hamile olduğumu ailem biliyor sadece ama yakında karnımda anlayacak herkes bol giyiniyorum ama baya çıktı arkadaşım var 5sylık göbeği daha yeni çıkıyor